Informujemy, że ze względu na wzrost rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 oraz bezpieczeństwo wnioskodawców i pracowników biura, podjęliśmy decyzję o przesunięciu terminu zaplanowanych na drugą połowę listopada 2020 roku naborów wniosków na przedsięwzięcia „Zachowanie dziedzictwa lokalnego” oraz „Rozwój działalności gospodarczej”. O nowych terminach naborów będziemy na bieżąco informować na stronie LGD „Ziemia Jędrzejowska – Gryf”.
Ponadto informujemy również, że aktualnie nie mamy możliwości oceny przez Radę LGD wniosków grantowych złożonych w naborze 15/2020/G na przedsięwzięcie „Zachowanie dziedzictwa lokalnego” zakończonym w dniu 28.09.2020r. Ich ocena zostaje przesunięta na okres ograniczenia obostrzeń związanych z koronawirusem, co da możliwość bezpiecznej oceny zgodnej z regulaminem Rady.
Prosimy również o cierpliwość podmioty, których wnioski zostały wybrane do finansowania i oczekują na podpisanie umowy. Planowane terminy również mogą zostać znacznie wydłużone, ze względu na to iż w tym przypadku jesteśmy uzależnieni od oceny złożonych projektów grantowych przez Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach.
Prosimy o wyrozumiałość i życzymy dużo zdrowia.
Przypominany również, że z pracownikami LGD można się konsultować korzystając z następujących nr kontaktowych:
Bogusława Wypych – 505 624 700
Marta Suwała – 505 237 056
Anna Stradomska – 504 322 547
Karolina Wiewiór – 509 451 066
Telefon stacjonarny/ Fax – 41 386 41 14 codziennie w godzinach 7:30-15:30
Email: lgdjedrzejow@onet.eu
Z poważaniem
Prezes Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Jędrzejowska – GRYF”
Bogusława Wypych